Sprawa Ukrainy, czyli tradycyjnie o polskiej nienawiści i braku tolerancji.

image

Oczywiście wszyscy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że jedynym tematem, na który piszę z dużo większą przyjemnością niż na tematy seksu i stosunków damsko-męskich jest tematyka związana z polityką. Jednak tym razem zdecydowałam, że sprawę Ukrainy pominę milczeniem. Nie zmienia to jednak faktu, że temat korci mnie niemiłosiernie ponieważ z punktu widzenia osoby, która ponad wszystko ceni sobie dyplomację, konflikt na Ukrainie – a szczególnie zrożnicowane reakcje obserwatorów wydarzeń i komentatorów wydają mi się nad wyraz fascynujące. Niestety, po zamieszczeniu na FB flagi Ukrainy, która była moją własną, bardzo osobistą formą wypowiedzi i symbolem solidarności z walczącymi na Maidanie obywatelami Ukrainy, umocniłam się w przekonaniu, że wypowiadanie się na Forum Romanum czyli dodatkowo, na stronach mojego bloga, przypominałoby walenie głową w mur.
Powód: otóż z zupełnie nieznanych mi przyczyn – żyjemy w końcu w systemie demokratycznym, w którym z założenia, każdy obywatel ma prawo do wypowiadania na głos swoich własnych opini na najbardziej kontrowersyjne tematy, natomiast mając ojca należącego do Solidarności i wujka, czyli brata mojego ojca, zawodowego żołnierza stojacego za gen. Jaruzelskim niczym Mur Chiński zrozumiałe jest, że kontrowersję wpisaną mam w kod genetyczny – zostałam zaatakowana przez kipiącą nienawiścią do wszystkiego i wszystkich znajomą na FB – która wygłaszała utopijne poglądy, z którymi miałam odwagę się nie zgodzić. Po zablokowaniu prychającej jadem „kotki na rozgrzanym, blaszanym dachu” – enough is enough – na odsiecz ruszyła jej matka, zresztą ponoć pani psycholog, która w sposób mało elokwentny i zupełnie nie na temat poinformowała mnie, że:

  • jestem brzydka,
  • mam plamy na twarzy,
  • wyglądam jak babo-chłop,
  • mogę się podobać tylko lesbijkom,
  • nikt mnie nie lubi
  • a na dodatek używam latarnianego języka, ale na to żeby być prostytutką jest już dla mnie za późno🙂

Domyślam się, że najlepiej byłoby gdybym w zaistniałej sytuacji strzeliła sobie w łeb🙂 co spotkałoby się z nieukrywaną radością tak matki jak i córki pałających nieuzasadnioną, ale za to zgodną, nienawiścią do otaczającego je świata. Z drugiej jednak strony, wygląda na to, że dzięki swoim odmiennym przekonaniom, dorobiłam się swojej własnej wersji posłanki „Beaty Kempy”, która będzie teraz wypędzać ze mnie „Gender” oraz radykalne poglądy polityczne.
A tak swoją drogą, po raz pierwszy w życiu doświadczyłam na własnej skórze, jak po napisaniu kontrowersyjnego artykułu czuje się redaktor Tomasz Lis🙂 Co oczywiście nie zniechęci mnie do dalszego wyrażania moich opinii na Forum Romanum.

To tyle na temat Ukrainy, polskiej nienawiści i braku tolerancji.

Podpisane: Brzydula

2 responses to “Sprawa Ukrainy, czyli tradycyjnie o polskiej nienawiści i braku tolerancji.

  1. Elzbieta Jaworska

    hm, nie wiedziałam, no to niefajnie… ale cóż, haterów zawsze będzie mnóstwo a im ktoś bardziej nieudany i niespełniony, tym więcej jadu z siebie wyrzuca, rozumiem, że z wrodzonym sobie wdziękiem „spuścisz niewiasty owe na szczaw” take it easy hon🙂

    • Czesc Ela,
      Oczywiscie, ze dalam sobie z nimi spokoj. Zaleta FB jest to, ze mozesz zablokowac pyskaczy, ktorzy psuja ci krew i obrzucaja obelgami. Dalam sie sprowokowac i tu i tam powiedzalam za duzo🙂 ale interwencja matki to byl juz cios ponizej pasa. Wyciagnijmy z tego dwa wnioski: Primo: nie serfujmy po stronach FB wlasnych dzieci bo to co sie tam dzieje niekoniecznie moze byc zrozumiale dla rodzicow, Secundo: dyskusje nalezy uciac natychmiast kiedy wyczujemy, ze rozmowca nie jest przygotowany na dialog ale walke. That’s All🙂
      Alicja

Skomentuj

